سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها به‌صورت زوج و فرد خواهد بود و مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج است روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک‌های فرد نیز روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته، می‌توانند برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

وی بیان کرد: فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها برابر دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت موازین بهداشتی صورت می‌گیرد.

سرهنگ خوشوقت اظهار کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مراجعه کنندگان ملزومات بهداشتی مانند ماسک و دستکش و همچنین خودکار و سایر مدارک برای تسریع در انجام کار همراه خود داشته باشند.

خوشوقت اضافه کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاکدر کهگیلویه و بویراحمد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح  تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر و روز پنجشنبه از هفت صبح تا ۱۲ ظهر می باشد.

شیوع بیماری کرونا، فعالیت مراکز تعویض پلاک کهگیاویه و بویراحمد را از ۱۷ اسفند ۹۸ تعطیل کرد که خدمات‌دهی این مراکز از روز شنبه ششم اردیبهشت ۹۹ با تمهیدات بهداشتی از سرگرفته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.