فریدون داوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و به تبع آن استان کرمانشاه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار رونق و جهش تولید آمادگی خود را برای تحقق توصیه‌های معظم له با انتشار پیامی اعلام کرده است.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا چرخ تولید در برخی نقاط کشور از رونق بیفتد اما واژگان امید بخش مقام معظم رهبری در راستای ارج گذاشتن به سرشت کار و شأن کارگر به عنوان بازوان مستحکم تولید سبب تقویت عزم و اراده جامعه کارگری شد.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات برای کمک به رونق تولید و حمایت از کارگران درصدد اجرای طرح‌هایی نظیر طرح شهید برونسی است.

این مسئول عنوان کرد: بر همین مبنا به طور جدی مسائل و مشکلات کارخانجات فاقد مهارت‌های نیروی کار، آسیب‌های اجتماعی، فقر فرهنگ کار، رابطه کارگر و کارفرما، توسعه فرهنگ ابتکار و نوآوری، تقویت ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در محیط کار، کاهش مصرف انرژی و ضایعات تولید را در راستای تأمین حقوق مادی، معنوی و روانی کارگران تا دستیابی به مطلوبیت در خور و تراز اقدامات انقلاب این سازمان رصد و پیگیری می‌کند.

داوری خاطرنشان کرد: با تاکید بر روحیه جهادی و پشتوانه مهارت و دانش جوانان فرمایشات رهبر انقلاب سرلوحه امور قرار خواهد گرفت و به منظور افزایش ظرفیت تولید و عرضه کالاهای با کیفیت ایرانی به طور جدی تلاش خواهیم کرد.

وی گفت: امیدواریم شاهد جهش همه‌جانبه در عرصه تولید و الگویی عزتمندانه از دولت اسلامی در فرآیند ترسیم شده تا مراحل تمدن اسلامی باشیم.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کارگران بسیجی استان کرمانشاه نیز به طور جدی در راستای تحقق شعار رونق و جهش تولید کوشا هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.