امید بن‌عباس روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول از همه مردم دعوت کرد در برنامه‌های دهه فجر امسال شرکت کنند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دندان‌شکنی داشته باشند.
وی افزود: هرجا مردم حضور داشته‌اند نظام در معادلات بین‌المللی با اقتدار ظاهر شده که نمونه بارز آن حضور میلیونی مردم در آیین تشییع سردار سلیمانی بود. 
وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم دشمن را متحیر کرد، گفت: امیدواریم مانند ۴۱ سال گذشته که مردم جانانه از انقلاب حفاظت کرده‌اند اکنون نیز برای ادامه با قدرت مسیر انقلاب همراهی کنند.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: مسوولان نیز باید برای رفع نواقص و مشکلات، وقت بیشتری بگذارند و سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
وی درخصوص برنامه‌های دهه فجر گفت: این برنامه‌ها باید روحیه نشاط و امید را در جامعه زنده کنند تا ضمن حفظ وحدت و انسجام، شور و نشاط انتخاباتی در جامعه حاکم شود.
بن‌عباس افزود: بخشداران و شهرداران نیز باید برای فضاسازی شهری برنامه‌های ویژه‌ای در سطح مناطق تحت امر خود تدارک ببینند.
وی ادامه داد: ۲ هفته گذشته به علت اتفاقاتی که در کشور افتاد، فشار سنگینی بر مردم وارد شد که نیاز است اجرای برنامه‌های دهه فجر با نشاط بیشتری همراه باشد.
بن‌عباس درخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: کمیته امنیتی برای تامین امنیت و ترافیک مسیر راهپیمایی فعال و از ظرفیت  گروه‌های فرهنگی هنری در مسیر راهپیمایی استفاده شود.
فریدون روغنی زادگان رئیس عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت: شهرداری دزفول بیشتری طرح را برای دهه فجر اعلام کرده که حدود ۲۶ طرح آماده بهره برداری و پنج طرح از جمله نمایشگاه بین المللی برای کلنگ زنی دارد.
حسن پورکیانی دبیر ستاد دهه فجر دزفول نیز گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در دزفول از آستان سبزقبا تا شهیدآباد برنامه ریزی شده که امیدواریم با حضور گسترده مردم همراه باشد. 
وی افزود: سخنران این آیین نیز آیت اله فرحانی خواهد بود.
احمد زارعی مدیر جهاد کشاورزی دزفول نیز گفت: به مناسب دهه فجر پنج طرح عمرانی در زمینه کشاورزی و صنایع زیرمجموعه بهره‌برداری می‌شود.
وی ادامه داد:  میز خدمت مدیریت جهاد کشاورزی نیز روز جمعه در مصلای این شهرستان برپا خواهد شد.
فخرالدین ترابی‌زاده روابط عمومی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول نیز گفت: به مناسبت دهه فجر، دانشگاه جندی شاپور میزبان مسابقات فوتسال جام فجر بزرگداشت سردار سلیمانی است که این مسابقات از ۱۴ بهمن با حضور ۲۰ تیم شهرستان آغاز خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.