به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه در پارک شاهد، افزود: چاشنی رسیدن به خودباوری، کار، تلاش و افزایش فرهنگ کار و کوشش است که باید ور جامعه نهادینه شود.
او نگاهی به شاخص ها در بخش های مختلف را یکی از راه های مقایسه عملکرد انقلاب دانست و گفت: امروز در بسیاری از بخش ها از جمله برق رسانی و تولیدی برق، سدسازی، نظامی و سایر بخش ها شاهد پخش چشمگیری هستیم.
استاندار کرمانشاه عملکرد انقلاب را مایه افتخار و امیدی برای آینده دانست و گفت: ما به 40 تاریخ انقلاب اسلامی با تمام وجود افتخار می کنیم.
بازوند همچنین از مردم استان کرمانشاه خواست در راهپیمایی 22 بهمن همانند گذشته حضور پررنگی داشته باشند.
نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی روز شنبه (13 بهمن) با حضور هوشنگ بازوند ، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد این شهر گشایش یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از امروز تا 18 بهمن از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 پذیرای حضور مردم استان کرمانشاه است.
حبیب الله وفایی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استناد مصوبات ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مسئول کارگروه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب در کرمانشاه شده است.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.