رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جوانرود افزود: به دنبال دستوراتی که در زمینه بازگشایی مدارس توسط وزارتخانه صورت گرفته بازگشایی مدارس اجباری اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

وی اظهارداشت: تا روز شنبه باید بسترهای آموزشی و بهداشتی لازم برای حضور دانش‌آموزان فراهم شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: به دنبال بازگشایی مدارس باید مراقبت های ویژه صورت گیرد و تاکنون آموزش و پرورش و آموزگاران به ویژه در زمینه شبکه آموزشی «شاد» اقدامات متعددی انجام داده اند که قابل تقدیر است.

وی یادآورشد: برای این مرحله از کار نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا با موفقیت و بدون رخداد خاصی انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش جوانرود نیز گفت: بازگشایی مدارس از روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه تا بیست و هفتم خردادماه به معنای رفع اشکال است و مدارس به شکل متداول خود فعالیت نخواهند کرد.

محمود داوودی زاده به فعالیت انجام گرفته برای بهره گیری دانش آموزان جوانرود از شبکه آموزشی شاد اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد دانش آموزان و ۹۷ درصد معلمان این شهرستان به شبکه آموزشی شاد متصل شده اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانش آموزان جوانرود به دلیل محرومیت از امکانات و زیرساخت های لازم نتوانسته اند از مزایای شبکه آموزشی شاد بهره‌مند شوند، اظهارداشت: ۲۰ میلیون تومان برای تهیه جزوه آموزشی و لوح های فشرده برای دانش آموزان محروم این شهرستان هزینه شده است.

داوودی زاده یادآورشد: برای تمام برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و دروس آنها در شبکه آموزشی شاد در این شهرستان بارگذاری شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.