صبا امیریان در رده سنی بزرگسالان، سوگول امیریان در رده سنی نونهالان و آیلا گلعنبر و رها کرد هردو در رده سنی خردسالان مدال آوران تیم کرمانشاه در نخستین دوره مسابقات کاراته مجازی کشور بودند.

تیم کاراته کرمانشاه با کسب چهار مدال برنز خود همراه با استان مرکزی در جایگاه مشترک هفدهم کشور ایستاد.

نخستین دوره مسابقات مجازی کاتای کشور در جهت تحقق پویش «در خانه می مانیم و ورزش می کنیم» با شرکت یک هزار و ۵۵۰ ورزشکار زن و مرد در رده های سنی مختلف برگزار شد.

این مسابقات را ۶۰ داور آسیایی و جهانی و در پنج مرحله برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته قضاوت کردند.

در پایان این رقابت ها نیز استان فارس با کسب ۶ طلا، سه نقره و ۹ برنز در مجموع تمام رده های سنی، عنوان قهرمانی را کسب کرد و تهران و آذربایجان شرقی نیز دوم و سوم شدند.

در این مسابقات که با حضور همه استان های کشور برگزار شد، ورزشکاران ٢٢ استان موفق به کسب مدال شدند.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت باشگاه ها و رشته های ورزشی به حالت تعلیق درآمد و کماکان برگزاری مسابقات به صورت گروهی در کشور ممنوع است.

تا پایان سال گذشته چهار هزار و ۸۷۳ ورزشکار سازمان یافته زیر نظر هیات کاراته استان کرمانشاه فعالیت می کردند که ۲ هزار و ۵۹۰ نفر انها را بانوان و ۲ هزار و ۲۸۳ نفر را نیز مردان تشکیل می دهند.
رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۸۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۴ اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی هزار و ۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.