سرهنگ «جمال سلمانی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: پس از اطلاع پلیس از وجود تعداد زیادی احشام سرقتی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل یادشده که جزء روستاهای صعب العبور بود سه سارق مسلح که از احشام سرقتی نگهداری می کردند با ماموران درگیر و اقدام به تیراندازی کردند.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه، ۲ نفر از سارقان مجبور به فرار شدند ولی یکی از آنها که ساکن یکی از شهرستان های استان ایلام بود در دام پلیس گرفتار و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از دستگیری یکی از اعضای باند و فرار ۲ نفر دیگر اعضای باند، ۱۶۰ راس احشام سرقتی شامل ۱۳۷ راس گوسفند و ۲۳ راس گوساله کشف شد.

وی، ارزش احشام سرقتی دستگیر شده را طبق نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرهنگ سلمانی همچنین از شناسایی تعدادی از مال باختگان خبر داد و گفت: این افراد پس از سیر مراحل قانونی احشام سرقتی خود را تحویل گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان و با تاکید بر اینکه تلاش برای شناسایی دیگر اعضای باند ادامه دارد، گفت: پلیس کرمانشاه قاطعانه با افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و دست درازی به مال دیگران هستند، برخورد می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.