به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در جریان سفر به سنقروکلیایی و ضدعفونی کردن معابر شهری توسط پلیس شهرستان اظهار داشت: روزانه بیش از ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط پلیس برای گندزدایی معابر اختصاص می‌یابد.

وی افزود: علاوه بر گندزدایی بیشتر معابر شهری کرمانشاه، اکثر شهرستان‌های استان نیز معابر آنها توسط پلیس گندزدایی شده و این کار تا مهار کامل بیماری کرونا ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس خود را خادم و خدمتگذار مردم دانسته و علاوه بر امنیت آفرینی برای آنها در زمینه مقابله با بیماری نیز ورود پیدا کرده و تمام توان و ظرفیت خود را در این خصوص به کار گرفته است.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات پلیس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین بود که خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشت.

این مقام انتظامی ادامه داد: مردم نیز مثل همیشه همکاری خوبی با پلیس در راستای اجرای این طرح و ممنوعیت اعمال شده داشتند تا شرایط بهتری برای مقابله با کرونا رقم بخورد.

سردار جاویدان در پایان از عموم شهروندان خواست تا مردم با ماندن در منزل از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند که بتوانیم با کمک هم بر این بیماری فائق آمده و شرایط جامعه را به حالت عادی بازگردانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.