علی صابر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: هتل های پنج ستاره و مراکز اقامتی کرمانشاه برای جبران بخش کوچکی از اقدامات جهادی کادر درمان کشور، آمادگی خود را برای ارایه تخفیفات و خدمات ویژه به کادر درمانی در دوران پس از کرونا اعلام کردند.
وی اضافه کرد: تخفیف درنظر گرفته شده برای کادر درمانی تا پایان امسال پابرجا خواهد بود و البته شاید ارایه خدمات دیگری از این قبیل نیز در آینده در دیگر اماکن گردشگری استان کرمانشاه تدارک دیده شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه افزود: باتوجه به خدمات ایثارگرانه و جهادی پرسنل کادر درمانی در مبارزه با کرونا، جبران این زحمات غیرممکن است و تلاش ما این است تا اقداماتی برای سپاسگزاری از آنها انجام دهیم. 
این مسوول در ادامه اظهارداشت: استان کرمانشاه دارای ۲۷ واحد هتل، سه واحد هتل آپارتمان، ۱۹ واحد مهمانپذیر، ۱۵ واحد مجتمع گردشگری، هفت واحد پذیرایی بین راهی منفرد، ۳۲ واحد پذیرایی بین راهی، هفت واحد سفره خانه سنتی، ۵۴ واحد خانه مسافر مجاز، یک شرکت خانه مسافر، ۷۳ دفتر خدمات مسافرتی، چهار آموزشگاه گردشگری و ۲۶ واحد اقامتگاه بوم گردی است.
صابر اظهارداشت: از این تعداد، ۱۵ مورد شامل ۲ هتل پنج ستاره، یک هتل چهار ستاره، یک هتل سه ستاره، چهار هتل ۲ ستاره، یک هتل یک ستاره، یک هتل آپارتمان درجه یک و پنج اقامتگاه بوم گردی تخفیف ۵۰ درصدی به منظور مسافرت در ایام پساکرونا به استان کرمانشاه را در نظر گرفته شده است. 
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۵۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

او گفت: خوشبختانه تاکنون ۸۵ هزار و ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.