نادر فلاحی روز دوشنبه اظهار داشت: با ابلاغ ستاد مدیریت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در استان از روز گذشته  مراکز اقامتی و گردشگری استان اردبیل مجاز به بازگشایی مراکز خود شدند.
او تصریح کرد: به استثنای مراکز آبدرمانی سایر مراکز گردشگری و اقامتی در سطح استان اجازه شروع فعالیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند که در این زمینه نظارت‌های لازم انجام می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: فعالیت این مراکز تحت نظارت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، جامعه مراکز اقامتی استان و شبکه بهداشت استان خواهد بود.
فلاحی از برخورد با واحدهای متخلف در این زمینه خبر داد و افزود: در صورت مشاهده مواردی مغایر با پروتکل‌های بهداشتی ابلاغیبا مراکز اقامتی و گردشگری متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی در مورد بازگشایی مراکز آبدرمانی گفت: مجوز فعالیت مراکز آبدرمانی نیز پس از تصویب در ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا استان اردبیل ابلاغ خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیانکرد:‌ مراکز اقامتی، گردشگری و آبدرمانی‌های استان از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای خود کرده و که این اقدامی شایسته بود و امیدواریم با از سرگیری فعالیت این مراکز بخشی از خسارات ناشی از کرونا در این واحدها جبران شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.