«محسن رخصی»، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هم اکنون رزمایش همدلی برای ایران همدل در این نهاد اجرا می شود، افزود: کمیته امداد استان کرمانشاه به منظور اطعام نیازمندان و اجرای این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۴ آشپزخانه مهدوی را در استان فعال کرده است.

وی با بیان اینکه با کمک خیران نیک اندیش در ۱۲ روز گذشته بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۴ هزار سبد غذایی به خانوارهای نیازمند در استان اهدا شده است، ادامه داد: این میزان اطعام با کمک حدود هفت میلیارد تومانی خیران نیک اندیش تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: خیران نیک اندیش می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ به طرح اکرام ایتام و محسنین بپیوندند.

رخصی تصریح کرد: امدادگران این نهاد به درخواست‌های ثبت شده از سوی خیران در سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ در اسرع وقت پاسخ می دهند و فرزند یا فرزندان معنوی را به آنان معرفی خواهند کرد.

وی اظهار داشت: واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز از دیگر راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش ایران همدل است.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.