سرهنگ پاسدار مراد سلیمی روز دوشنبه در آیین آغازین اجرای رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش بسته های غذایی معیشتی ۹۰۰ میلیون ریال است که بین نیازمندان شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.

وی اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۲ مرحله دیگر از رزمایش کمک مومنانه در سطح گسترده تری اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب گفت: سپاه در طول حیات با برکت انقلاب اسلامی در همه حوادث در کنار مردم بوده و مردم یاری و مردم داری را به بهترین شکل ممکن به اثبات رسانده است.

سرهنگ پاسدار سلیمی اضافه کرد: نیروهای سپاه پاسداران در برهه کنونی نیز با شیوع ویروس کرونا همراه و همگام با همه دستگاه های اجرایی و مردم با تمام توان ایفای وظیفه نموده و خدمات لازم را به مردم ارایه کرده است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر رسید.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.