سرهنگ محمد رضا الفتی روز یکشنبه در آیین توزیع این بسته های غذایی با حضور امام جمعه و فرماندار روانسر افزود: این بسته‌های غذایی به سبب شیوع بیماری کرونا و در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه، از سوی سپاه پاسداران در بین خانواده‌هایی که دچار مشکل معیشتی شده‌اند، توزیع شد.

وی اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، گوشت قرمز و مرغ، روغن، رب، خرما، ماکارونی و حبوبات به ارزش هر بسته غذایی سه میلیون ریال است که توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در بین خانواده‌های کم‌درآمد که از قبل شناسایی شده اند، توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه روانسر با بیان اینکه طرح همدلی و کمک مومنانه، اقدامی خداپسندانه برای برطرف کردن مشکلات معیشتی نیازمندان است اضافه کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان یک مرحله دیگر بسته های غذایی توزیع می شود.

سرهنگ الفتی یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون طی ۲ مرحله ۲۲۰ بسته غذایی دیگر از محل اعتبارات سپاه پاسداران در بین نیازمندان و اقشار کم درآمد این شهرستان توزیع شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.