«هوشنگ بازوند» یکشنبه در سومین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سرسرای تدبیر استانداری از کسب رتبه برتر استان در زمینه احیای واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: ستاد عملکرد خوبی داشته و موفقیت کسب شده برای حمایت از واحدهای تولیدی مرهون زحمات و همراهی سیستم بانکی نیز هست که انتظار داریم این همراهی استمرار داشته باشد.

وی اظهار داشت: پیگیری مستمر و اجرای مصوبات این ستاد برای رفع مشکلات واحدهای غیرفعال از جمله تأمین نقدینگی در دستور کار ستاد قرار دارد و احیای ۱۹۳ واحد تولیدی راکد در استان کاری قابل تقدیر است و از مدیریت و مجموعه همکاران سازمان صمت نیز تشکر می کنم.

استاندار کرمانشاه به لزوم تلاش جهادی و مضاعف در سال جهش تولید برای تداوم روند توسعه و پیشرفت و کاهش نرخ بیکاری اشاره کرد و گفت: این ستاد باید بستر لازم برای جهش تولید فراهم کند و در رفع موانع تولید اهتمام و عزم جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی توانستیم سه هزار و ۶۰۰ شغل را تثبیت کنیم و ریزش نیروی کار نیز نداشته باشیم.

بازوند در خاتمه احیای واحدهای راکد تولیدی را نماد اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: برای تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر افزایش اشتغالزایی، رونق و جهش تولید بر اساس اسناد توسعه ای استوار و محکم حرکت و از تمامی ظرفیت ها و امکانات استفاده خواهیم کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.
نرخ بیکاری استان کرمانشاه در زمستان سال گذشته ۱۷.۲ درصد اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.