حجت الاسلام محمدصالحی روز سه شنبه به ایرنا گفت: این اقدام به نوعی لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه است چراکه شیوع کرونا علاوه بر سلامت، اقتصاد را در معرض خطر قرار داده است.

وی از این برنامه که به عنوان ضیافت همدلی نامگذاری شده به عنوان یکی از برنامه های طرح ضیافت الهی یاد کرد و افزود: هر سال شاهد اجرای برنامه‌های قرآنی توسط این سازمان در مساجد و بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان بودیم که امسال این برنامه ها همگی به صورت مجازی بدون حضور جمعیت و یا از طریق صدا و سیما پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش افزود: همچنین محافل انس با قرآن با هدف روحیه بخشی به بیماران و پرسنل در پنج بیمارستان استان در حال برگزاری است.

صالحی از  بیمارستان‌های فارابی و گلستان کرمانشاه، چمران کنگاور، بیمارستان قدس پاوه و بیمارستان حضرت رسول‌(ص) جوانرود به عنوان پنج مرکزی یاد کرد که نوای روح بخش کلام الله مجید در آنها طنین انداز می شود.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: امروز پس از ۳۶ روز، تعداد موارد جدید یا ابتلای روزانه به کووید۱۹ در کشور، به کمتر از هزار مورد رسید اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به پنج هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

به گفته او، تاکنون ۷۰ هزار و ۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و سه هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.