به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، حجت الاسلام محمود محمدی عراقی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان که در استانداری قم برگزار شد، با اشاره به جوسازی دشمنان علیه شهر مقدس قم، بیان کرد: مردم قم مردمی مقاوم و صبور هستند و می‌توانند در مقابله با مشکلات در همه ابعاد در خط مقدم باشند و این افتخاری برای شهر قم است در حالی که جوسازی و تبلیغ دشمن این بود که منشأ آلودگی کشور قم است در حالی که این آلودگی منشأ خارجی داشت.

وی توزیع پدهای بهداشتی در مناطق محروم را اقدامی پسندیده از سوی مسئولان قم دانست و افزود: باید این امر مهم در دیگر مناطق قم هم صورت گرفته و این اقلام توسط نیروهای مردمی و بسیجی توزیع شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم در واکنش موضوع تکمیل و تجهیز بیمارستان امیرالمومنین (علیه السلام) که از سوی استاندار قم در حال پیگیری است این اقدام را ضروری دانست و گفت: ما این امر مهم را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به پیگیری تأمین نیروی انسانی و دارویی برای قم، گفت: در تماسی که با وزیر بهداشت داشتم کمبود دارو برای بیمارانی که باید قرنطینه شوند را پیگیری کرده و تاکنون از سوی وزارت بهداشت کمبودی گزارش نشده ولی در تأمین این داروها تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمدی عراقی در ادامه با اشاره به گندزایی و ضدعفونی کردن مناطق مختلف قم، گفت: در این زمینه قم خوب ورود کرده ولی تأکید می‌شود این کار در ایام تعطیل و زمانی که مردم در خانه هستند صورت پذیرد.

وی در پایان از فعالیت و اقدامات خوب ستاد پیشگیری و هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان و کادر درمانی و پزشکان تقدیر و تشکر کرد و پیام قدردانی مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.