حشمت الله رضایی روز شنبه در اولین جلسه کمیته  فنی قصرشیرین افزود: این طرح ها بیشتر در حوزه مرمت، بازسازی و مقاوم سازی ساختمان های اداری شهرستان، آبرسانی سومار و بخش مرکزی و حوزه راه، مرمت کاروانسرای شاه عباسی، احداث سایت گلخانه ای شهید دکامی زاده و چهار بانده کردن بزرگ راه کربلا  است.

 وی ادامه داد:این طرح ها شامل زیرساخت ها و ساختمان های اداری هستند که در جریان زلزله آبان سال ۹۶ خسارت دیده اندکه برخی از آن ها انجام شده است.
وی اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته که با حضور مهندسان دستگاه های مختلف دولتی برگزار می شود، نظارت مستمر، کارشناسانه و فنی بر پروژه های عمرانی شهرستان است.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: این کمیته وظیفه نظارت بر طرح های عمرانی شهرستان را برعهده دارد که همواره از مطالبه های مردم است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه و برخورداری از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است که در امتداد این مرزها، ۲معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

قصرشیرین در مجموع ۴۰۰ کیلومتر راه دارد که ۱۸۰ کیلومتر آن اصلی و فرعی و ۳۵ کیلومتر راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر راه مرزی است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.