هدایت حاتمی روز پنجشنبه در دیدار با صنعتگران استان در استانداری کرمانشاه عنوان کرد: اسناد اشتغال زایی، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی استان سال گذشته تنظیم شدند که ماهیت آنها ایجاد رونق و جهش در بخش تولید بود.
وی خانه صنعت و صنعتگران را بازوی توانمندی برای حوزه اقتصادی و توسعه استان معرفی کرد و افزود: خانه صنعت در سال گذشته در زمینه کاهش مشکلات صنعتگران بسیار تلاش کرد و بخش عمده ای از مشکلات واحدهای تولیدی در همان خانه صنعت حل و فصل شدند.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته مشکلات واحدهای خدماتی و تولیدی که امکان احیاء و راه‌اندازی داشتند؛ رفع شد که یک کار بزرگ محسوب می‌شود.
حاتمی خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری، کاهش تورم و بهبود فضای کسب و کار و ثبات اقتصادی استان بیانگر تلاش‌های شبانه روزی و اثرگذار حوزه اقتصادی استان است.
معاون استاندار کرمانشاه با تقدیر از فعالیت‌های شبانه روزی در پایانه مرزی پرویزخان اظهار داشت: روزانه بیش از ۸۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز پرویزخان ترخیص می‌شوند و این مرز تنها شب عید تعطیل بوده است.‌
حاتمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: جامعه صنعت و صنعت کاران استان کرمانشاه در دوران بحران کرونا با تغییر خطوط تولید به شکل شبانه روزی و بدون تعطیلی به تهیه مایحتاج ضروری مردم مانند دستکش، ماسک، مایع ضدعفونی و پاک کننده سطوح پرداختند.
وی افزود: این عزیزان با وجود اینکه صرفه اقتصادی خاصی هم در این حوزه وجود نداشت ولی به خاطر سلامت مردم با تمام توان و به صورت جهادی به عرصه دفاع از سلامت مردم وارد شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.