«بهرام درویشی» روز پنجشنبه در نشست کاری بررسی آخرین وضعیت طرح‌های آبرسانی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به طرح آبرسانی به شهر پاوه افزود: در پایان شهریور ماه تصفیه خانه این پروژه وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد هر چند با توجه به اعتبارات فعلی تمام سعی و تلاش ما صرف انجام مولفه های اصلی طرح است که مرحله اول طرح تا ۲ ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه دسترسی به آب سالم و تامین آب شرب برای مردم استان در اولویت و سیاست کاری هر ۲ مجموعه آب منطقه ای و آبفای استان قرار دارد، گفت: مشارکت فنی و مهندسی و هم افزایی سازنده دو سویه به طور قطع در روند تسهیل در بهره‌برداری این طرح‌ها تاثیرگذار خواهد بود و می‌توان با نشست‌های تخصصی و کارشناسی نسبت به حل مسایل موجود و رفع مشکلات اقدام کرد.

وی همچنین با تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه، خواستار ارتباط هرچه بیشتر و هم افزایی در طرح های مشترک شد و آن را بسیار ارزشمند توصیف کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه نگرش هر ۲ مجموعه ارتباط دوسویه و مشارکت در روند بهره‌برداری هر چه بهتر در پروژه های مشترک بخصوص در طرح های آبرسانی است، آمادگی شرکت آبفا برای همکاری با شرکت آب منطقه‌ای را اعلام کرد.

در استان کرمانشاه ۱۲ سد در دست بهره‌برداری با ذخیره آبی ۱.۳ میلیارد متر مکعب وجود دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به شهر کرمانشاه است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.