دکتر « محمودرضا مرادی» روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی افزود: شهرهای استان تقریبا به حالت عادی برگشته است و متاسفانه احساسی از وجود بیماری کرونا مشاهده نمی‌شود.

او گفت: ما کماکان با بیماران نیازمند بستری در بیمارستان‌ها مواجه هستیم و با بیماریابی فعال شاهد موارد مثبت در میان بیمارانی که به صورت سرپایی مراجعه می‌کنند، هستیم.

وی اظهار داشت: افزایش تردد و حالت عادی شهر برای چرخش ویروس زمینه مناسبی فراهم می‌کند و به این دلیل در انتظار افزایش موارد ابتلا هستیم و این ما را به سمت همه‌گیری بیشتری می‌برد.

مداوای بیماران کرونایی در استان کرمانشاه اکنون در ۲ بیمارستان گلستان و فارابی شهر کرمانشاه انجام می شود.

به گفته مدیرگروه کنترل بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مردم استان در طرح غربالگری بیماری کرونا شرکت کرده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز چهار هزار و ۶۸۳ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.