سرهنگ منوچهر رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراکز خرید با همکاری بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اجراییات شهرداری پلمب شدند چون حفظ سلامت مردم اولویت مهم پلیس است که با هیچ چیزی قابل معامله نیست از این رو بدون هیچ گونه اغماضی با کسانی که در این رابطه تخلف کنند برخورد قانونی می شود.

وی اظهار داشت: بعداز مصوبه ستاد ملی کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، بسیاری از اصناف کم خطر و کم ریسک با لحاظ قوانین و مقررات مربوطه از امروز فعالیت خود را از سر گرفتند ولی فعالیت برخی از صنوف که پرخطر هستند، همچنان ممنوع است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: پلیس شهرستان در اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، از تعداد ۵۰۰ واحد صنفی، بازرسی و نظارت به عمل آمد که در مجموع تعداد ۳۳۱ واحد صنفی پلمب شد.

رضایی افزود: رصد بازار بدون هیچ گونه اغماضی به صورت روزانه انجام خواهد گرفت و با کسانی که فک پلمب کرده و واحد صنفی خود را بازکنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

او، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ فوریت های پلیسی و سامانه ۱۹۷ به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای ۴۸ کیلومتر نوار مرزی با عراق است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز چهار هزار و ۵۸۵ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.