سجاد اعظم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: موضوع اعلام پایان رقابت های لیگ برتر هندبال فصل ۹۹ - ۹۸  در حالی که هنوز چهار مسابقه تا پایان مسابقات باقی مانده بود روز گذشته توسط فدراسیون به تیم های حاضر ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براین اساس هر ۱۱ تیم شرکت کننده در مسابقات این فصل حتی آن سه تیمی که نتوانستند به دور دوم راه پیدا کنند نیز در رقابت های فصل آینده ماندگار و در مقابل قرار شد که چهار تیم از لیگ دسته یک نیز در مسابقات فصل جدید شرکت تا رقابت ها با حضور ۱۵ تیم برگزار شود.

اعظم با بیان اینکه هنوز چیزی در خصوص شروع فصل جدید مشخص نیست، گفت: با این حال طبق شنیده ها در صورت رفع کامل بیماری کرونا احتمالا مسابقات از مرداد ماه آغاز شود.

مشکلات زیادی گریبانگیر تیم زاگرس بود

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه به ارزیابی عملکرد این تیم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر پرداخت و گفت: در این رقابت ها مشکلات زیادی گریبانگیر تیم بود و همین باعث شد تا نتوانیم موفقیت های فصل گذشته را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: مصدوم شدن چند بازیکن اصلی تیم از همان ابتدای مسابقات، محرومیت های ایجاد شده برای بازیکنان در طول فصل، وقفه های مکرر که برای مسابقات انتخابی المپیک و باشگاه های آسیا رخ داد از جمله دلایلی بود که نتوانستیم نتایج خوب فصل قبل را تکرار کنیم.

اعظم یادآور شد: از همه این مسائل که بگذریم مشکلات مالی بسیار زیادی در فصل جاری داشتیم عملا اجازه هرکاری از جمله جذب بازیکن جدید و موردنیاز را از ما گرفت و حتی حضورمان را در رقابت های باشگاه های آسیا تحت تاثیر قرار داد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه دو سه تیم اول امسال حدود سه برابر تیم زاگرس در مسابقات هزینه کردند، افزود: از میان همه وعده های داده شده برای کمک مالی تنها ۳۰ درصد آن هم زمان حضور در باشگاه های آسیا تحقق یافت.

وی گفت: از سوی دیگر برخی بدشانسی ها و قضاوت های اشتباهی که علیه ما صورت گرفت باعث شد تا در نهایت به ایستادن در مکان ششم رضایت دهیم.

اعظم تصریح کرد: هرچند فکر می کنم اگر مسابقات ادامه می یافت با توجه به میزبانی در سه مسابقه از چهار دیدار باقی مانده می توانستیم حتی در جمع چهار تیم برتر هم قرار بگیریم.

حضور دوباره در لیگ برتر به کمک مسوولان بستگی دارد

این مسوول همچنین در خصوص حضور دوباره این تیم برای فصل آتی رقابت های لیگ برتر گفت: این حضور بستگی به کمک مسوولان و تحقق شعارهای حمایتی آن ها از باشگاه دارد.

وی گفت: در مسابقات این فصل به دلیل اجرایی نشدن بخش بسیار زیادی از وعده ها، مشکلات زیادی را تحمل کردیم و حتی مجبور به قرض گرفتن شدیم تا بتوانیم به مسابقات لیگ برتر ادامه داد و یا به رقابت های باشگاه های آسیا برویم.

اعظم گفت: تیم هندبال زاگرس متعلق به همه مردم کرمانشاه و تنها نماینده لیگ برتری استان در میان ورزش های توپی است که انتظار می رود مسوولان به خاطر مردم همه که شده حمایت های لازم را به عمل آورند تا نماینده شایسته ای برای هندبال و ورزش استان باشیم.

خواهان ادامه همکاری با سرمربی باشگاه هستیم

مدیرعامل باشگاه زاگرس در بخش پایانی مصاحبه خود از تمایل این تیم برای ادامه همکاری با «هوشنگ کاکلوند» سرمربی فعلی خود سخن گفت و افزود: ما به صورت جدی خواهان ادامه همکاری با وی هستیم.

اعظم تصریح کرد: کاکلوند یکی از مربیان با دانش و کاربلد هندبال ایران است که تاکتیک ها را به خوبی می شناسد و جزو افراد مورد احترامی است که تاکنون زحمات زیادی برای هندبال استان و تیم زاگرس کشیده است.

وی در پایان گفت: در صورت شرکت دوباره در لیگ برتر فصل آتی و تمایل کاکلوند به ماندن حتما از وجود ایشان به عنوان سرمربی در تیم زاگرس استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.