مختار صیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در حالی که مسابقات لیگ برتر هفته های پایانی خود را می گذارند با دست خالی و حداقل بودجه و امکانات در مسابقات ظاهر شده ایم اما با این حال توانسته ایم خود را در میانه جدول نگه داریم.

وی با بیان اینکه تیم کبدی کرمانشاه تاکنون ۱۰ مسابقه در لیگ برتر برگزار کرده است، افزود: در این دیدارها صاحب چهار پیروزی و ۶ شکست شده ایم و هم اکنون نیز در رده پنجم جدول قرار داریم.

صیدی تصریح کرد: در مسابقات این هفته که روز گذشته (پنجشنبه) برگزار شد تیم کرمانشاه متاسفانه نتیجه هر 2 دیدار را برابر نمایندگان ساری و گرگان واگذار کرد.

رییس هیات کبدی کرمانشاه با بیان اینکه این تیم در مسابقه اول ۶۲ بر ۲۹ نتیجه را به هیات ساری واگذار کرد، افزود: در مسابقه دوم نیز با حساب ۴۸ بر ۴۳ مغلوب نماینده گرگان شدیم.

وی تصریح کرد: به جرائت می توان گفت کرمانشاه پس از گرگان بازیکن سازترین استان کشور است چرا که هم اکنون خیلی از تیم های لیگ برتری از بازیکنان این استان استفاده می کنند.

صیدی ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی و حمایت نکردن بخش خصوصی باعث شده نه تنها نتوانیم بازیکنان خود را از دیگر تیم ها به خدمت بگیریم بلکه طی هفته های اخیر چند بازیکن خوب ما از تیم جدا شدند تا عملا دستمان خالی تر از گذشته شود، هرچند بازیکنان جدیدی هم به خدمت گرفتیم ولی هنوز به هماهنگی لازم با تیم نرسیده اند.

رییس هیات کبدی کرمانشاه یادآوری کرد: در ابتدای فصل دانشگاه آزاد وعده حمایت از تیم و قبول اسپانسری کبدی استان در لیگ برتر را داد اما متاسفانه تاکنون که ۱۰ مسابقه انجام داده ایم خبری از حمایت های آنها نشده است.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی هر هفته تیم را با اتوبوس به مسابقات اعزام می کنیم، گفت: تاکنون سه بار به گرگان و سه بار هم به تهران اعزام شده ایم و در ۲ هفته باقی‌مانده نیز باید به قم و احتمال زیاد ارومیه برویم.

صیدی در پایان گفت: با وجود همه این مشکلات بازیکنان تیم ما بسیار مردانه می جنگند و هرچه که در توان دارند را برای موفقیت تیم می گذارند.

مسابقات سوپرلیگ برتر کبدی باشگاه های کشور با حضور هشت تیم برگزار و در نهایت ۲ تیم آخر به رقابت های لیگ دسته یک سقوط می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.