دکتر بهمن روشنی روز جمعه به ایرنا افزود: در راستای افزایش مراکز انجام دهنده آزمایشات تشخیص مولکولی ویروس کرونا جدید در استان کرمانشاه برای بیماران بستری و سرپایی آزمایش مذکور در این مرکز راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است.

او گفت: افرادی که این تست برای آنها انجام می شود از مراکز ۱۶ ساعته و بیمارستان های منتخب معرفی می شوند و طبیعتا مرکز پاسخگوی درخواست‌های شخصی یا از سایر مراجع نخواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم باتوجه به نیاز به خدمات تشخیصی یک آزمایشگاه دیگر نیز در حوزه درمان جهت تشخیص کرونا بزودی راه‌اندازی شود.

روشنی از مردم درخواست کرد با رعایت موازین بهداشتی و با ماندن در خانه به ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۰۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید. 
منشاء این بیماری از شهر ووهان چین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.