آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در دیدار توسلی زاده رییس کل دادگستری و کرمی دادستان استان، با قدردانی از خدمات و برنامه های ارایه شده توسط دادگستری استان به زندانیان و خانواده های آن ها، افزود: باید سعی شود همواره رافت اسلامی در جامعه بخصوص نسبت به زندانیان و خانوده های آنان لحاظ شود تا مردم فرق بین حکومت اسلامی با سایر حکومت ها را بیشتر درک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه گفت: برنامه ها و خدمات دستگاه قضایی استان کرمانشاه که به مردم ارایه می شود قابل تقدیر است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار گزارشی از برنامه های دستگاه قضایی استان ارایه کرد و گفت: از برنامه های اصلی دادگستری استان گسترش برنامه های آموزشی و فرهنگی به جامعه و بخصوص به زندانیان و خانواده های آنان می باشد.

پرویز توسلی زاده افزود: خوشبختانه کمترین مورد ناامنی در سطح زندان های استان نداشته ایم و همواره در کنار مدیریت زندان ها، به دنبال گسترش رافت اسلامی در سطح استان می باشیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: با مداقه در احکامی که توسط قضات صادر می شود، گاهی به عنوان آموزش ضمن خدمت، موارد اصلاحی را به آنان اعلام می کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.