دکتر «بهمن روشنی» روز شنبه به ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه ارایه خدمات درمانی و تشخیصی در مراکز منتخب دانشگاه آغاز شده و در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با اختصاص بیمارستان‌های گلستان و فارابی و محمد کرمانشاهی و سایر بیمارستان‌ها در شهرستان‌های استان به درمان بیماران کرونایی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در این مراکز حضور یافته و با از خودگذشتگی و ایثار به درمان بیماران می‌پردازند.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز بیماران حاد تنفسی (بیمارستان نسیم) در بیمارستان امام رضا (ع) با تعداد ۱۲ تخت مراقبت ویژه تنفسی و همچنین اضافه شدن هفت تخت ویژه تنفس در بیمارستان فارابی از اقدامات انجام شده در هفت روز اخیر بوده است.

روشنی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکنون بیش از ۵۰۰ تخت بستری و ویژه در استان به درمان بیماران کرونا اختصاص داده شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: با شناسایی ۲۳ بیمار جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۲۶۸ نفر افزایش یافت که متاسفانه از این تعداد، ۳۰ نفر فوت شدند.

دکتر «محمدابراهیم شکیبا» به ایرنا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز هزار و ۲۸۹ نفر بستری شدند که از این تعداد هزار و ۱۲۴ نفر ترخیص شده و ۱۳۵ نفر نیز اکنون در بیمارستان های استان بستری می باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.