مهدی عبدالمالکی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا، همراهی مردم در خانه ماندن را سرمایه ای قابل ملاحظه در برنامه ریزی اجتماعی در عملکرد شهروندی دانست و گفت: در قالب همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و سازمان تبلیغات اسلامی استان، خدمات مشاوره به صورت غیرحضوری و رایگان به شهروندان کرمانشاهی ارایه می شود.

وی اضافه کرد، این مرکز باهدف جهاد علیه کرونا، خدمات مشاوره‌ و روانشناختی داوطلبانه را به صورت تلفنی با هدف مدیریت و کاهش استرس شهروندان در مواجهه با بیماری کرونا و در زمینه هایی نظیر مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، بهداشت روانی، ایجاد نشاط، امید بخشی و کنترل استرس فعالیت خواهد داشت.

عبدالمالکی اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا استرس، اضطراب و ترس را در جامعه، خانواده‌ها و کودکان ایجاد کرده که این مجموعه مشاوره ای درصدد است با بهره‌مندی از ظرفیت مشاوران و روانشناسان در راستای حل مشکلات جامعه اقدام نماید.

مشاوران مجرب این مرکز آماده ارایه خدمت برای کاهش استرس و اضطراب شهروندان هستند که در این زمینه شماره تماس های ۳۸۳۷۰۸۱۷ و ۳۸۳۷۰۸۱۹ همه روزه صبح ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ساعت ۱۶ تا ۱۹ جوابگو می باشند.

عبدالمالکی ادامه داد: امیدواریم این اقدام بتواند نگرانی‌های شهروندان کرمانشاهی را در ارتباط با بیماری کرونا کاهش داده و در این شرایط به تشویق در خانه ماندن و جلوگیری از ترددهای غیرضروری آنان در معابر شهری به عنوان بهترین راه پیشگیری و مقابله با این بیماری کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.