کامبیز مینایی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کلینیک با هدف ارتقای سطح سلامت روانی، اجتماعی و معنوی مراجعه‌کنندگان در مرکز شهر جهرم راه اندازی شده و در فاز نخست به دانشجویان، در مرحله دوم به همکاران دانشگاه و در فاز گسترده‌تر به عموم مردم منطقه جنوب فارس با بهره‌گیری از امکانات خود، خدمات روان درمانی و مشاوره روانشناختی ارایه می‌دهد.
وی بیان داشت: در این مرکز خدماتی نظیر، مشاوره و روان درمانی فردی که شامل، اضطراب، افسردگی، وسواس، کمرویی، پرخاشگری، مشکلات شخصیتی، همچنین مشاوره خانواده و زوج درمانی از جمله مشاوره پیش از ازدواج، تعارضات زناشویی، مهارت‌های زناشویی، شکست عاطفی، طلاق، مشاوره کودک و نوجوان شامل، فرزندپروری، پرخاشگری نوجوان، کمرویی، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره تحصیلی و مشکلاتی مانند وابستگی به مواد مخدر، ناکامی، بحران در زندگی و تجربه استرس شدید ارایه می‌شود.
مینایی ادامه داد: شماری از استادان دانشگاه، ۱۰ مشاور با تحصیلات دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی و مشاوره در این کلینیک فعال هستند و دانشگاه جهرم، هزینه مشاوره را با حداقل تعرفه‌های دولتی در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: با افتتاح این کلینیک، امکان ارایه خدمات هر چه با کیفیت‌تر در خارج از ساعات اداری و تحصیلی فراهم شده است و همچنین با توجه به موقعیت مکانی این کلینیک که در خیابان 22 بهمن و در مرکز شهر جهرم مستقر است، دسترسی مراجعه‌کنندگان به آن آسان و راحت است..

به گفته مینایی، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۷۲۹۱۵۷۰ نیز تماس بگیرند.

او گفت: افتتاح این کلینیک، اقدامی مهم و آغازی برای ارایه خدمات گسترده‌تر به دانشگاهیان و عموم مردم است و امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز شاهد، تعالی خدمات روان درمانی و مشاوره در همه سطوح اعم از دانشگاه، شهرستان جهرم و جنوب استان فارس باشیم.
شهرستان جهرم درفاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.