مهدی قنادی با اشاره به انتشار خبری کذب در فضای مجازی مبنی بر ابتلاء استاندار کرمانشاه به بیماری کرونا، اظهار داشت: صبح امروز(۱۳ فروردین) خبری در کانال یکی از روزنامه های محلی کرمانشاه مبنی بر مثبت شدن تست آزمایش کرونا استاندار کرمانشاه منتشر شد. 

وی تصریح کرد: متاسفانه این خبر کذب که با هدف دروغ سیزده در این کانال منتشر شده بود، به سرعت در فضای مجازی داخل و خارج از کشور بازتاب پیدا کرد.

مسوُول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: اقدام این کانال خبری محلی که بدور از دوراندیشی و توجه به عواقب آن در این برهه حساس صورت گرفت، پیامدهای منفی بسیاری برای استان بدنبال داشت و حتی انتقادات زیادی را برانگیخت. 

وی متذکر شد: از آنجایی که این اقدام تشویش اذهان عمومی محسوب می‌شود، جرم تلقی شده و در این راستا مدعی العموم استان کرمانشاه نیز به آن ورود پیدا کرد. 

قنادی یادآورشد: بر این مبنا، ظهر امروز(چهارشنبه) دادستان کرمانشاه دستور بازداشت ۲ نفر از عوامل اصلی ایجاد این شایعه دروغ را صادر کرد و اکنون در بازداشت به سر می برند. 

وی در پایان از برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با این شایعه سازان خبرداد و گفت: باتوجه موقعیت کنونی کشور که همه مسوولین و مردم برای مقابله با کرونا بسیج شده‌اند، اجازه نخواهیم داد با انتشار چنین اخبار کذبی خللی در این راه بوجود آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.