سرهنگ «محمد حیدری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در زمان یاد شده چهار نفر در جاده های استان کرمانشاه بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۳ نفر بوده است ۶۹ درصد کاهش نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته ۷۸ نفر در سوانح جاده ای مصدوم که نسبت به سال قبل که ۱۳۷ نفر بودند ۴۳ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی سوانح خسارتی، گفت: در حالی که سال گذشته ۱۲۷ فقره تصادف به وقوع پیوست امسال این رقم به ۱۰۲ فقره رسید.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از کاهش ۳۰ درصدی مجموع سوانح فوتی، جرحی و خسارتی در نوروز ۹۹ نسبت به سال ۹۸ خبر داد.

وی یادآوری کرد: محور کرمانشاه - کامیاران با ۲۷ فقره تصادف، محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب با ۲۶ فقره و کرمانشاه - صحنه با ۲۰ فقره تصادف بیشترین سوانح جاده ای را از ۲۷ اسفند تا ۱۰ فروردین به خود اختصاص دادند.

سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، گفت: این طرح در ۳۱ نقطه استان و با حضور پلیس، فرمانداری و ثبت احوال در حال اجراست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.