حجت الاسلام علی ملکی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محلول های ضدعفونی به همت خیران تامین شده و پیش تر نیز شاهد توزیع  اقلام بهداشتی شامل یک هزار عدد ماسک و یک هزار عدد محلول ضدعفونی کننده بین نیازمندان بودیم که به همت فرمانده قرارگاه ارتش غرب کشور و به منظور حمایت از نیازمندان تامین شد.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی که کشور درگیر مقابله با بیماری ویروسی کرونا است نیاز است که همه مردم و مسوولان دست به دست هم دهند تا شاهد ریشه کنی این ویروس از کشور باشیم.

امام جمعه قصرشیرین از تلاش های کادر درمان و همه مسوولان برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا قدردانی کرد و از مردم خواست تا با ماندن در خانه های خود و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و  همچنین رعایت موازین بهداشتی کمک کنند تا هرچه زودتر شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

او اضافه کرد: جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهرستان، تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، کمک به نیازمندان با توجه به بحران کرونا، ضدعفونی و گند زدایی خیابان ها و محلات سطح شهر همه از مواردی است که در قصرشیرین به خوبی اجرا شده و تلاش های تمامی متولیان در این خصوص جای قدردانی دارد.

 ملکی از مردم خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را تنها از منابع خبری موثق و ستاد مقابله با کرونا پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۲۰۷ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۶ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۲ هزارو ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۱۱ هزار و ۶۷۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.