حجت الاسلام علی ملکی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل یک هزار عدد ماسک و یک هزار عدد محلول ضدعفونی کننده است که توسط فرمانده قرارگاه ارتش غرب کشور و به منظور حمایت از نیازمندان تامین شده است.

وی اظهار داشت: این اقلام بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و  همچنین تعدادی از آن ها نیز توسط اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین توزیع می شود.

امام جمعه قصرشیرین با قدردانی از کادر درمان و تلاش همه مسوولان برای انجام اقدامات لازم برای شکست ویروس کرونا گفت: مردم باید نکات و موازین بهداشتی را رعایت کنند و اکنون شعار در خانه بمانیم را تحقق بخشند و عملیاتی کنند تا بتوانیم با این بیماری ویروسی مقابله کنیم.

حجت الاسلام ملکی  اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این بحران سپری می شود و شکست آن نیازمند تلاش  و همراهی مردم و مسوولان است.

او همچنین از مردم خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را تنها از منابع خبری موثق و ستاد مقابله با کرونا پیگیری کنند.

 به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا روز جمعه ۲۳ اسفند ۹۴ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۱ هزار ۳۶۴ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و سه هزار و ۵۲۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.