مرادعلی تاتار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید افزود: تولید، امروز یکی از ضرورت های کشور است و برهمین اساس رهبر معظم انقلاب چندین سال است که به فراخور اهمیت این موضوع بر تولید و تلاش مضاعف و راه اندازی واحدهای تولیدی داخلی برای کاهش وابستگی به خارج از کشور تاکید می کنند.

وی اظهار داشت: کشور ما یک کشوری زرخیز و دارای ظرفیت های بسیاری است از این رو تنها راه نجات کشور با توجه به فشارهایی که از سوی دشمن بر ملت ما وجود دارد راه مقابله با دشمن و به زانو درآوردن استکبار، تکیه بر توان داخلی و ملی و حفظ استقلال و استفاده از منابع و ظرفیت ها و شکوفایی بیش از پیش است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: امسال نیز باید به فراخور شعار سال نیاز است تلاشی مضاعف داشته باشیم و در بخش های مختلف بتوانیم کشور را در مسیر رشد و  پیشرفت قرار دهیم.

تاتار ادامه داد: ما می توانیم به عنوان کشور صادر کننده باشیم و تنها راه آن افزایش تولیدات داخلی و به فراخور آن نیز استفاده از ظرفیت مرزها برای صادر کردن تولیدات کشور است.

او اضافه کرد: در شهرستان مرزی قصرشیرین نیز با استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی و منابع آبی و همچنین به کارگیری بیشتر از فرصت مرزها می شود با ایجاد اشتغال و استفاده از نیروی کار موجود در راستای افزایش تولید تلاش کنیم و بیش از پیش شاهد رونق شهرستان و همینطور ارتقای وضع معیشت مرزنشینان باشیم.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۹۹، امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.

 قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد آن ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.