حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم کاشمر علیه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت سردار سلیمانی موجب افزایش بصیرت مردم جهان شده و باعث گردید مردم عراق به هر قیمتی آمریکایی‌ها را از این کشور بیرون کنند.
وی ادامه داد: از بین بردن جریان استکبار بزرگترین انتقامی است که خون افرادی همانند شهید سلیمانی و دیگر شهدا می‎تواند انجام دهد و نباید در برابر ظلم، بیدادگری و کسانی که خون شهدا را پایمال می‎کنند سکوت کرد.
وی گفت: سردار شهید سلیمانی نقش بسزایی در شکست‎های پی در پی نظامی و سیاسی آمریکا و اسرائیل در منطقه و قلع و قمع داعشی‎ها و گروه‌های تکفیری و مزدوران دست آموز استکبار در عراق و سوریه و پیروزی جبهه مقاومت در مبارزات میدانی علیه آمریکا داشت.
امام جمعه کاشمر افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام جوانی و عمر خود را در دفاع مقدس، مبارزه با استکبار و نابودی رژیم صهیونیستی و گروهک‎های مزدور و ضاله سپری کرد.
وی ادامه داد: دشمنان می‎دانستند تمام شکست‎هایشان به خاطر فرماندهی و هدایت‎های سردار سلیمانی بود و به همین خاطر این سرباز اسلام را به شهادت رساندند، اما دولت تروریست آمریکا بداند با این جنایت هولناک تیر خلاص به حضور خود در عراق و منطقه شلیک کرده است.

وی گفت: آمریکا باید آماده پاسخ کوبنده جبهه مقاومت باشد و بداند در هیچ کجای دنیا امنیت نخواهد داشت.

بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی" به همراه "ابومهدی مهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
پنتاگون مرکز فرماندهی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهوری و فرمانده‌کل قوای آن کشور صادر کرده بود.
حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی این اقدام تروریستی سه روز عزای عمومی در ایران اعلام کردند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق‌العاده کادر مدیریت دیپلماتیک تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار و مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به آمریکا به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.