خیرالله خزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این عید را از طریق تلفن و اینترنت با همدیگر در تماس باشیم و به دیدار کسانی که دوست شان داریم نرویم تا آنها را در معرض ویروس کرونا قرار ندهیم. 
او در ادامه یادآور شد: یادمان باشد که این عید برخلاف سال های گذشته، دوست داشتن در ندیدن است و عید دیدنی یک ظلم بزرگ محسوب می شود.
رییس ستاد مدیریت و پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کنگاور یادآور شد: امسال در روزهای عید، دور هم بودن در خانه را تجربه و «حول حالنا الی احسن الحال» را به نیت ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه کنیم.
خزایی همچنین در ادامه با تقدیر از صاحبان مشاغل آزاد که با تعطیل کردن کسب و کار خود به خلوت شدن شهر کمک کردند، گفت: مردم نیز در روزهای اخیر با خودداری از حضور بی دلیل در سطح شهر، فضا را برای کنترل شیوع بیماری فراهم کرده اند.
فرماندار کنگاور با تاکید بر لزوم ادامه این روند از سوی شهروندان گفت: پرهیز از هرگونه تجمع انسانی به ویژه در مناطقی که توسط وزارت بهداشت پرخطر اعلام شده اند، می‌تواند به تسریع در مهار این ویروس کشنده و پاک شدن شهرستان کمک کند.
وی در پایان اضافه کرد: به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا و به حداقل رساندن مراجعات حضوری به ادارات و نهادهای شهرستان، مدیران ادارات را به فعالیت بیشتر در فضای مجازی و پاسخگویی به مطالبات و پرسش های احتمالی شهروندان در قالب «جلسه پرسش و پاسخ مجازی» بطور منسجم و هماهنگ فرا خوانده ایم.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم‌ پزشکی‌ کرمانشاه تاکنون ۱۵۲ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۱۳ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۷ هزار ۳۶۲ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع هزار و ۱۳۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و پنج هزار و ۷۱۰ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.