سرهنگ «جمال سلمانی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نسبت به پاکسازی چند محله آلوده به موادمخدر شهر کرمانشاه اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح گسترده که ۴۸ ساعت به طول انجامید ۱۱۵ هزار حبه قرص روانگردان، ۴۱ لیتر شربت متادون و ۶۰ قوطی پودر غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ سلمانی ارزش محموله های غیرمجاز کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری چهار نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۵۱ هزار مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه 

وی در ادامه از کشف ۵۱ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در سطح استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: این تعداد مواد محترقه در شهرهای کرمانشاه، کنگاور و صحنه توسط ماموران جمع آوری شد.

سرهنگ سلمانی خاطرنشان کرد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با اجرای طرح های متعدد توانستند ۴۲ هزار عدد انواع مواد محترقه را در نقاط مختلف شهر کشف و جمع آوری کنند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس کنگاور نیز پنج هزار و ماموران صحنه نیز چهار هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یادآوری کرد: ارزش ۵۱ هزار عدد مواد محترقه کشف شده در شهرهای یاد شده طبق نظر کارشناسان به حدود ۲۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی همچنین از دستگیری سه نفر در این راستا و معرفی آنها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

سرهنگ سلمانی در پایان گفت: برخورد با افرادی که با توزیع قرص های روانگردان و یا مواد محترقه غیرمجاز امنیت شهر و جامعه را برهم می زنند جزو اولویت های پلیس به شمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.