سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس سرپل ذهاب مبنی بر اینکه مدیرعامل یک کارخانه دام و طیور واقع در شهرک صنعتی قره بلاغ قصد توزیع برنج تاریخ مصرف گذشته به صورت خارج از شبکه را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی کارخانه مذکور و هماهنگی با مقام قضایی، همراه با نماینده جهاد کشاورزی از محل بازدید و ۴۲ تن برنج تاریخ مصرف گذشته غیربهداشتی که قابلیت مصرف انسانی هم نداشت، کشف شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: همچنین پلیس در تحقیقات تکمیلی خود دریافت ۲۳ تن دیگر از این نوع برنج توسط یک دستگاه کامیون بارگیری شده که ماموران با اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش برنج تاریخ مصرف گذشته کشف شده را طبق نظر کارشناسان سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین از دستگیری مدیرعامل کارخانه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان با هشدار به افراد سودجو که سلامت دیگران را به مخاطره می اندازند، گفت: با هماهنگی خوبی که میان پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد مجازات سختی در انتظار این افراد خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.