دکتر بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم چهارشنبه سوری امسال بیش از سال‌های قبل رعایت کنند و به هیچ وجه از خانه بیرون نروند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به علت شیوع کرونا به هیچ وجه از خانه بیرون نروند، افزود: امسال کادر اورژانس درگیر مسئله کرونا است و نباید عواملی مانند چهارشنبه سوری بار اضافه‌ای را بر دوش این قشر اضافه کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان به دلیل بیماری کرونا جابجا شده و بیماران سوختگی به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ظرفیت کامل بیمارستان سوختگی گلستان را ندارد و هرگونه تجمع همچون چهارشنبه سوری، سبب انتقال و سرایت بیماری می‌شود.

این مسئول بیان داشت: خطرات جدی بیماری کرونا به مردم اطلاع رسانی شده است اما برخی از مردم متأسفانه حساسیت موضوع را تا کنون درک نکرده‌اند.

روشنی در ادامه گفت: ابتلاء یک نفر سبب ابتلای خانواده و جامعه می‌شود بنابراین خواهش می‌کنیم که مردم رعایت کنند به ویژه تعطیلات ۲ هفته‌ای را که در پیش داریم.

وی خاطرنشان کرد: با ماندن در خانه، افراد سالم از بیمار جدا می‌شود و بیماران تحت درمان قرار می‌گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: مردم با حضور پیدا نکردن در اجتماعات و اماکن عمومی و نیز رعایت بهداشت فردی کمک کنند تا مشکلی پیش نیاید.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین مردم از مسافرت پرهیز کنند، زیرا با مسافرت بیماری را به خود و خانواده خود تزریق می‌کنند و متأسفانه شهرستان‌های درگیر استان به دلیل حضور مسافران از دیگر شهرها بوده است.

روشنی بیان داشت: هیچ وقت سیر نزولی بیماری را نخواهیم داشت، تا زمانی که مردم این اتصال را با حضور نیافتن در جامعه قطع کنند، خطر جدی است و از مردم می‌خواهیم که پیشگیری کنند چون که همه را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.