حسین رضاپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: داروخانه‌های شبانه روزی مانند سالهای قبل در ایام تعطیل نوروز باز هستند، همچنین داروخانه‌هایی که تمایل دارند در این ایام فعالیت کنند آمادگی خود را از قبل به معاونت غذا و دارو اعلام خواهند کرد تا پوشش دارویی بیشتری داشته باشیم.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: محدودیتی برای فعالیت داروخانه‌ها در ایام تعطیل وجود ندارد اما شرط فعالیت حضور مسئول فنی و اعلام آمادگی قبلی است.

رضاپور گفت: در شهرستان کرمانشاه ۲۳ داروخانه و در دیگر شهرستان‌ها ۱۲ داروخانه شبانه روزی دایر هستند.

وی شمار داروخانه‌های بخش خصوصی استان را ۲۷۰ مرکز اعلام کرد و بیان داشت: امسال بیش از ۲۵ مجوز جدید تأسیس داروخانه صادر شده که عمدتاً به بهره برداری رسیده است.

مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: شرکتهای پخش و توزیع دارو نیز در تمام ایام تعطیل برنامه کشیک دارند و همگی فعال هستند همچنین بخش اداری معاونت غذا و دارو کشیک بندی شده و در ایام تعطیل نیز بازرسی و رسیدگی به درخواست ارباب رجوع در دستور کار قرار دارد.

این مسئول گفت: همچنان بازرسی از داروخانه‌ها و شرکتهای پخش و توزیع دارو به طور مداوم در ۲ شیفت صبح و عصر انجام خواهد شد.

رضاپور بیان داشت: از نظر تأمین داروی پایان سال مشکلی در سطح استان نداریم و از نظر تأمین داروهای اختصاصی ویروس کرونا نیز ذخیره مطمئنی وجود دارد که امیدواریم پاسخگوی نیاز باشد البته همچنان برای تأمین ماسک بخش خصوصی با مشکل مواجه هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.