عباسعلی بادیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت با آغاز شیوع کرونا و کمبود ماسک در استان با همکاری اتحادیه بانوان خیاط مشهد نسبت به اخذ مجوز رسمی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تولید ماسک‌های قابل شست و شو با مصارف عمومی غیربهداشتی اقدام کرد.

وی ادامه داد: این ماسک‌ها توسط بانوان خیاط در ۱۳ مرکز توانمندسازی شغلی بانوان معین اقتصادی منطقه سه مشهد با برخورداری از ۲۰۰ نیروی انسانی تولید می‌شود و قیمت تمام شده آن ۳۱ هزار و ۱۴۰ ریال است.

وی گفت: این ماسک‌ها با قیمت ۳۰ هزار ریال در فروشگاه‌های شهر ما، بازارهای میادین، فروشگاهی در ابتدای خیابان بهار مشهد و همچنین در شهرهای شمالی و جنوبی خراسان رضوی توزیع می‌شود.

بادیانی افزود: معین اقتصادی منطقه سه مشهد تولید ماسک را در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود و شکستن تابوی احتکار و رسیدن ماسک به دست مصرف کننده انجام داده و هر مرکز توانمندسازی بانوان زیرپوشش این معین برای راه‌اندازی خط تولید ماسک دستکم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

۱۴۲ معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی شکل گرفت که از این تعداد سه درصد مربوط به بخش موسسات عمومی و غیردولتی، ۹۵ درصد مربوط به بخش خصوصی و ۲ درصد مربوط به بخش دولتی است.

پیش‌بینی اشتغالزایی کسب و کارهای خرد در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی خراسان رضوی ۲ هزار و ۶۰۸ فرصت شغلی است که از این تعداد ۸۲۴ فرصت محقق شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.