«فرزین معتمدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با گسترش ویروس کرونا تیم‌های امداد و نجات جمعیت استان در مبادی ورودی همه شهرستان‌ها و فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، پایانه شهید کاویانی و راه‌آهن شهر کرمانشاه مستقر شده و اقدام به تب سنجی از مردم می‌کنند.

وی اظهار داشت: حدود ۳۱۰ هزار ماسک ساده و فیلتردار نیز در بین ادارات دولتی و ارگان‌های نظامی، انتظامی، سپاه، بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری، پایگاه‌های سلامت جمعیت استان به صورت رایگان توزیع شد.

به گفته او، همچنین از این تعداد بیش از ۱۱۰ هزار ماسک نیز برای استفاده کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار به دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی استان تحویل گردید.

معتمدی با تشکر از همکاری مردم استان کرمانشاه در مقابله با ویروس کرونا از آنها خواست به توصیه‌های مسوُولان و کارشناسان مربوطه توجه بیشتری داشته و حتی الامکان در خانه بمانند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا روز جمعه ۲۳ اسفند ۹۴ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۱ هزار ۳۶۴ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و سه هزار و ۵۲۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.