کوروش محمودیان روز دوشنبه در جلسه فوق العاده بررسی وضعیت شیوع کرونا و تنظیم بازار افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اکیپ های بهداشتی در ورودی شهرستان مستقر شده و نسبت به کنترل و همچنین ضدعفونی کلیه خودروهای ورودی اقدام می شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون ضدعفونی و گندزدایی در سطح شهر هر روز انجام می شود و در سطح روستاها نیز تاکنون در تمامی روستاهای بخش مرکزی و ۸۰ درصد روستاهای بخش گواور عملیات گندزدایی و ضدعفونی انجام شده است و این روند استمرار خواهد داشت.

فرماندار گیلانغرب همچنین از تعطیلی تمامی واحدهای آرایشگری مردانه و زنانه تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: کمبود ماسک، ژل ضدعفونی و دستکش در شهرستان مشهود و این موضوع هم اکنون  از طریق مبادی ذیربط برای تامین در دست پیگیری است.

وی از ضدعفونی ۱۴۹ دستگاه تاکسی درون شهری گیلانغرب هم خبرداد و گفت: میوه، برنج، گوشت و شکر شب عید و ایام تعطیلات نوروز نیز خریداری و تامین شده و از ۲۵ اسفند توزیع خواهد شد.

علی رستمی دادستان گیلانغرب هم از برخورد با افراد سودجو خبر داد و اضافه کرد: دستگاه قضایی نحوه ارایه خدمات در سطح بازار را رصد می کند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تا ظهر دوشنبه هفت هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۲ هزار و ۳۹۴ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا،  فرانسه، استرالیا، تایلند،  مالزی،  کره جنوبی،  ژاپن،  کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.