سرهنگ «علیرضا دلیری» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه با رصد اطلاعاتی خود موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر که از استان های جنوبی کشور به سمت کرمانشاه حرکت می کردند، شدند.

وی ادامه داد: ماموران با زیرنظر گرفتن مسیر حرکتی آنها و پس از مدتی تعقیب و نامحسوس نهایتا در ورودی شهر کرمانشاه آنها را متوقف کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در جریان این بازرسی ۱۸ کیلوگرم تریاک از هر ۲ خودرو کشف و رانندگان آنها نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی در ادامه از کشف بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تا ابتدای اسفند امسال خبر داد و گفت: کشفیات امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۱۲ درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ دلیری، همچنین از دستگیری بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، مشارکت کنندگان و حمل کنندگان موادمخدر در استان خبر داد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه گفت: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاق موادمخدر و عاملان توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.