سرهنگ حسین یوسف آبادی روز چهارشنبه افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی هنگام بازرسی خودروهای عبوری محوراصلی شهرستان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی دقیق این کامیون تعداد ۱۲۴ بطری حاوی تریاک به وزن ۱۹۲ کیلوگرم که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاساز شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ یوسف آبادی با اشاره به  توقیف یک دستگاه پژو ۴۰۵ که راه پاک کن این مواد بود، گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان بیان داشت: توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان و تلاش های بی وفقه و شبانه روزی موجب شده تا ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.

افزون بر ۱۲۲ کیلوگرم تریاک در بم کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بم هم از کشف ۱۲۲کیلو و ۷۰۰گرم تریاک و دستگیری ۲قاچاقچی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبرنجفی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بم حین گشت زنی در محور زاهدان-بم به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ و یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون۸۲ کیلو و۷۰۰ گرم تریاک و از خودروی پژو نیز۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان به سبب اطلاع رسانی به موقع وقوع جرائم گفت: مردم با گزارش هرگونه توزیع و حمل مواد افیونی می توانند در جلوگیری از گرایش فرزندانشان به مواد مخدر نقش آفرینی و با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.