پرویز ایده پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، در منطقه سریاس و سه راهی باینگان باحضور نیروهای انتظامی و امدادی جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت از ورود تمامی مسافران و میهمانان به شهرستان جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: این محدودیت در ورودی شهرستان پاوه از طرف استان کردستان و شهرستان‌های مریوان و سروآباد از محور روستای هجیج نیز اعمال خواهد شد.

فرماندار پاوه اظهار داشت: از تمامی پاوه ای های ساکن در سایر نقاط کشور هم درخواست می شود برای تعطیلات به شهرستان پاوه برنگردند چون از ورود آنها هم به شهرستان قطع به یقین جلوگیری خواهد شد.

ایده پور با عذرخواهی از تمامی مسافران و میهمانان و پاوه ای هایی که قصد سفر به شهرستان پاوه را داشتند، گفت: با پایان کابوس این ویروس و ریشه کنی آن با افتخار در خدمت همه عزیزان خواهیم بود.

 ۱۲ وی با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در پاوه مشاهده نشده تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان است و سخنگوی ستاد ملزم است هر

ساعت یک بار به خبرنگاران اطلاع رسانی کند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۳۱ بیمار در استان مثبت اعلام شده که سه نفر از آنان فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۶۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۷۶ نفر از آنان ترخیص شده اند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور ظهر شنبه پنج هزار و ۸۲۳ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۱۴۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و هزار و ۶۶۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.