امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اسلحه کشف شده شامل ۵۴ قبضه کلت، چهار قبضه کلاشینکف، یک قبضه تفنگ و یک قبضه تفنگ شکاری پران است که دلاورمردان ارتش در تیپ ۱۲۸ سنندج موفق شدند در یک عملیات کمین در نقاط مرزی با کشور عراق، این میزان اسلحه و مهمات را که در بحث اغتشاشات و ترور کاربرد دارد، کشف و ضبط کنند.

وی اظهار داشت: از دیگر کشفیات تیپ ۱۲۸ ارتش ۹۲۵ گلوله مهمات شکاری، ۵۹ گلوله مهمات جنگی، ۱۴۱ قوطی مشروبات الکلی و یک دستگاه دوربین شکاری است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران باتمام توان خود از مرزهای کشور حراست و پاسداری می کنند.

امیر آریانفر افزود: قاچاقچیان و عناصر معاند و خودفروخته داخلی قصد داشتند این مهمات را به داخل کشور منتقل کنند که با تلاش شبانه روزی غیورمردان ارتش که امنیت پایداری را در مناطق مرزی ایجاد کرده اند در کمین افتاده و کشف و ضبط شد.
وی همچنین از دستگیری تعدادی از قاچاقچیان خبرداد و گفت: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.
فرمانده قرارگاه غرب نزاجا گفت: امروز تمام تلاش مردم و مسوولان مقابله با ویروس کرونا و ریشه کنی آن در کشور است که در این رابطه ارتش نیز با تمام توان برای شکست آن وارد میدان شده است  و در عین حال کار مرزبانی و مرزداری خود را با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ادامه می دهند.
امیر آریانفر افزود: عناصر ضد انقلاب مطمئن باشند که مردم مرزنشین هیچ وقت پشت به نظام و انقلاب نکرده و از ورود سلاح و مهمات به داخل کشور حمایت نخواهند کرد.

قصرشیرین و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۱۲۰ هزار تن جمعیت و ۲۳۴ کیلومتر مرز با عراق دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.