سعدی مصطفی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ورودی های شهر روانسر با همکاری نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و تیپ تکاور انصارالرسول (ص) کنترل می شود و تنها خودروهایی که حامل کالای ضروری باشند می توانند وارد شهرستان شوند.

وی با تاکید بر اینکه گردشگران و مسافران به هیچ عنوان روانسر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نکنند، اضافه کرد: هم اکنون کلیه خدمات سفر در این شهرستان تعطیل شده و در ایام نوروز پذیرای مسافرین نخواهیم بود.

فرماندار روانسر تصریح کرد: در سه ورودی شهرستان روانسر کنترل و بازرسی ها انجام خواهد شد و از هموطنان عزیز در سراسر کشور درخواست داریم از مسافرت به شهرستان روانسر اجتناب کنند.

مصطفی زاده ادامه داد: گردشگری روستایی نیز تعطیل شده و با همکاری دهیاران از ورود افراد به روستاها جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری روانسر، تیپ انصار الرسول(ص) نیروی زمینی سپاه پاسداران و فعالان مدنی این شهرستان در بحث ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی اقدامات خوبی انجام داده‌اند، اظهار کرد: این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 
طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه هم کنون ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و آزمایش ۲۷ بیمار مثبت اعلام شده و سه نفر نیز فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۳۳۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۵۴ نفر از آنان ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.