محمدحسین صادقی روز شنبه در این ارتباط گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی عوامل اصلی باند سازمان یافته که با سوء استفاده از تسهیلات مسافری، تعداد زیادی گوشی قاچاق تلفن همراه که با اظهارخلاف واقع به سامانه گمرک جمهوری اسلامی ایران و بعضاً با سوء استفاده از اطلاعات هویتی طی تسهیلات مسافری ثبت نموده و برای آن سیم کارت فعال نموده اند در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه قرار گرفت. 
وی اظهارداشت: در این راستا چهار نفر از اعضای این باند که در تهران و کرمانشاه با دور زدن قوانین امور گمرکی و سوء استفاده از اطلاعات هویتی مسافران اقدام به رجیستر کردن گوشی های قاچاق به صورت مسافری کرده بودند شناسایی و با اقدامات شبانه روزی ۲ نفر از متهمان در کرمانشاه و ۲ نفر دیگر در تهران دستگیر شدند.

صادقی افزود: ارزش گوشی های شناسایی شده ۶۰ میلیارد و ۵۸۴ میلیون و ۲۹ هزار و ۲۲۴ ریال برآورد شده است. 

صادقی به تمامی مسافران و زائران خارج کشور توصیه کرد در خصوص حفظ اطلاعات هویتی خویش اهتمام لازم را به خرج داده و از هرگونه واگذاری اطلاعات هویتی خود با هدف فعال سازی گوشی های تلفن همراه قاچاق در شبکه قانونی خودداری کنند. زیرا در نهایت گوشی قاچاق به نام ایشان در سامانه گمرک ثبت شده و احتمال تعقیب کیفری برای ایشان در مراجع قضائی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.