علی‌اکبر مرتضایی روز جمعه در جمع خبرنگاران کاشان بیان کرد: مردم دارالمومنین کاشان با حضور باشکوه خود در پای ۳۰۳ شعبه رای‌گیری، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و رهبر معظم انقلاب اعلام خواهند کرد که البته انتظار می‌رود این حضور به‌هنگام باشد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بسیار حایز اهمیت است و هر کسی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شود، برای ما قابل احترام است.

فرماندار ویژه کاشان اظهار داشت: روند برگزاری انتخابات با تلاش شبانه‌روزی نزدیک به پنج‌هزار و ۲۰۰ نفر از دست‌اندرکاران حوزه انتخابیه کاشان‌و آران‌وبیدگل به خوبی پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: آموزش‌های لازم به همه افراد دست اندرکار انتخابات ارایه شده است و بر این اساس آمادگی لازم برای حضور پرشور و حداکثری مردم در برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند وجود دارد.

مرتضایی یادآور شد: افزون بر نشست‌های توجیهی برای نامزدها انتخاباتی با هدف تاکید بر رعایت کردن قانون، برای سایر دست‌اندرکاران و عوامل از جمله نمایندگان فرماندار، اعضای شعبه‌ها و بازرسان نیز آموزش لازم ارایه شد.

وی با قدردانی از نیروهای نظامی و  انتظامی، بازرسان و خبرنگاران گفت: همه این عوامل ماه‌ها تلاش کردند تا انتخابات باشکوهی در این حوزه انتخابیه برگزار شود و در پایان مهلت رای‌گیری، به هدف‌های گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از جمله انسجام ملی نزدیک‌تر شویم.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه نیز یادآور شد: بر اساس توافق صورت گرفته بین ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان، الزام درج اثر انگشت بر روی تعرفه‌ها در شعبه‌های رای‌گیری برداشته شده است.

رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان کاشان آغاز شده است.

۲۴ نفر به عنوان نامزد نمایندگی مجلس برای به دست آوردن تنها کرسی این حوزه انتخابیه با یکدیگر در حال رقابت هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین در مجموع ۲۰ کرسی استان اصفهان در ۲ هزار و ۸۳۸ صندوق اخذ رای در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.