«احمد طهرانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰۵ شعبه اخذ رای شامل ۸۷ شعبه در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش کمره در خمین تدارک دیده شده و ۲ هزار نفر کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه خمین آماده برگزاری انتخابات سالم، قانونی و با امنیت کامل است، اظهار داشت:  ۱۲ نامزد شامل ۱۰ مرد و ۲ زن در رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوای اسلامی در این شهرستان حضور دارند.
طهرانی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای است در حالی که حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان نظام را ناامید می‌کند.
وی تاکید کرد:  دولت از همه مشکلات مردم با خبر است و لحظه ای در رفع موانع و مسائل غفلت نشده اما دشمن ابزارهای تبلیغاتی خود را برای  بزرگنمایی مشکلات و کمرنگ نشان دادن اهمیت انتخابات به منظور جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در این عرصه بکار گرفته است.
فرماندار خمین افزود: فضای رقابتی سالم و در کمال نظم و امنیت مورد تایید مردم و مسوولان است و تخریب به هر شکل و اندازه از سوی هر کاندیدا و یا هوادارانشان قابل قبول نیست.
طهرانی حضور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و راهیپیمایی ۲۲ بهمن را نشان دهنده پاسداری ملت ایران از ولایت و انقلاب دانست و ادامه داد:  در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز این حضور فضایی پویا و سازنده را ایجاد می کند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان خمین یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.